Vitamina C poate reduce formarea unor compuşi în stomac asociaţi cu riscul de cancer, potrivit unui studiu realizat de cercetători canadieni şi publicat în „Journal of Theoretical Biology”.   Oamenii de ştiinţă au analizat aşa-numiţii compuşi N-nitroso – substanţe care se pot forma în stomac după consumul de alimente şi apă cu conţinut de nitraţi […]

Articolul Descoperire despre vitamina C apare prima dată în Radio Romania Cluj.

Citește articolul complet pe Radio Cluj →