Un pumn de nuci pe zi ar putea fi asociat cu un risc mai mic de hipertensiune arterială. Este concluzia unei noi meta analize publicate în British Journal of Nutrition, care a analizat datele a peste 143.000 de persoane din studii desfășurate în Europa, Asia și Statele Unite. Cercetătorii au vrut să afle dacă există […]

Citește articolul complet pe Doctorulzilei →