Un nou studiu publicat în British Journal of Nutrition arată că un simplu pahar de suc de fructe 100% natural, integrat într-o dietă bogată în legume și fructe, poate contribui la reducerea depresiei. Cercetarea evidențiază o scădere cu 2,5 puncte a markerilor asociați cu această afecțiune.

Citește articolul complet pe Click →