Un studiu recent publicat în revista Nutrients sugerează că introducerea zilnică a roșiilor în alimentație ar putea sprijini reducerea acumulării de grăsime la nivelul ficatului în cazul persoanelor diagnosticate cu boală hepatică asociată cu disfuncția metabolică, relatează Mediafax. Boala hepatică asociată cu disfuncția metabolică se caracterizează prin stocarea excesivă de grăsime în ficat, fiind asociată […]
STUDIU | Roșiile crude și sosul de roșii ar putea reduce grăsimea din ficat în cazul bolii hepatice metabolice
Pe scurt
Un studiu recent publicat în revista Nutrients sugerează că introducerea zilnică a roșiilor în alimentație ar putea sprijini reducerea acumulării de grăsime la nivelul ficatului în cazul persoanelor diagnosticate cu boală hepatică asociată cu disfuncția metabolică, relatează Mediafax. Boala hepatică asociată cu disfuncția metabolică se caracterizează prin stocarea excesivă de grăsime în ficat, fiind asociată […]
Clasifică acest articol
Voturile cititorilor ajută la calibrarea recomandărilor și a hărții editoriale. Conectează-te pentru a vota.

