Salariul minim pentru angajații din sectorul real al economiei va ajunge la 7.600 de lei lunar, începând cu 1 ianuarie 2027. Modificarea a fost publicată pe 13 octombrie în Monitorul Oficial. Noul cuantum corespunde unui tarif de 44,97 lei pe oră, calculat pentru un program complet de muncă de, în medie, 169 de ore lunar. […]
Salariul minim din sectorul real va crește la 7.600 de lei de la 1 ianuarie
Pe scurt
Salariul minim pentru angajații din sectorul real al economiei va ajunge la 7.600 de lei lunar, începând cu 1 ianuarie 2027. Modificarea a fost publicată pe 13 octombrie în Monitorul Oficial. Noul cuantum corespunde unui tarif de 44,97 lei pe oră, calculat pentru un program complet de muncă de, în medie, 169 de ore lunar. […]
Citește și aceste articole
Doctorulzilei
Cu cât rămâi de fapt din cei 4.325 de lei pe lună. Suma pe care o ia statul din salariul minim în 2026
1 septembrie 2026
Botosaneanul
Salariul minim crește de la 1 iulie: ITM Botoșani îi avertizează pe angajatori
1 iulie 2026
Adevărul
Cât ar putea ajunge salariul minim în 2027. Trei scenarii, unul trece de 5.000 de lei
3 noiembrie 2026
Clasifică acest articol
Voturile cititorilor ajută la calibrarea recomandărilor și a hărții editoriale. Conectează-te pentru a vota.

