Acest articol apare integral la sursă
Citește articolul complet pe DCNews →De ce să mănânci fructe și să bei o ceașcă de cafea zilnic. Descoperirile uluitoare ale cercetătorilor
Notele editorului
Un nou studiu arată de ce este bine să mănânci fructe și să bei o ceașcă de cafea zilnic.
Citește și aceste articole
Doctorulzilei
Ce efect au merele asupra glicemiei. Adevărul despre fructul pe care mulți diabetici îl evită
31 mai 2026
Clasifică acest articol
Voturile cititorilor ajută la calibrarea recomandărilor și a hărții editoriale. Conectează-te pentru a vota.

