Un studiu recent a descoperit o legătură între consumul ridicat de alimente ultraprocesate și riscul de cancer de prostată. Acest studiu a fost realizat pe bărbați din Statele Unite și a arătat că alimentele ultraprocesate pot influența apariția cancerului de prostată prin modificări metabolice, inflamație și stres oxidativ. Prin adoptarea unei alimentații sănătoase și evitarea alimentelor ultraprocesate, oamenii pot reduce riscul de a dezvolta cancer de prostată.

<p>The post Alimente ultraprocesate și riscul de cancer de prostată first appeared on Radio Hit FM.</p>

Citește articolul complet pe Radio Hit Fm Alba →