O băutură simplă, consumată de generații pentru proprietățile sale benefice, a atras recent atenția cercetătorilor după ce un studiu a indicat că poate reduce semnificativ creșterile glicemiei după masă. Publicată în revista științifică Nutrients, cercetarea sugerează că infuzia din frunze de zmeur ar putea contribui la controlul nivelului de zahăr din sânge în primele minute […]

Citește articolul complet pe Doctorulzilei →