Acest articol apare integral la sursă
Citește articolul complet pe Mediafax →Cafeaua ar putea avea un efect neașteptat în cazul cancerului de sân. Ce au descoperit cercetătorii
Pe scurt
Un consum mai mare de polifenoli, compuși prezenți în cafea, ar putea reduce riscul de deces prin cancer de sân, arată un nou studiu.
Clasifică acest articol
Voturile cititorilor ajută la calibrarea recomandărilor și a hărții editoriale. Conectează-te pentru a vota.

